Повернення товару


Згідно з Законом "Про захист прав споживачів", парфумерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну

Гарантіі якості

Ми з 2005 року продаємо тільки оригінальну продукцію, тому даємо Вам гарантії та можливість безкоштовного повернення товарів

Якщо при отриманні замовлення в присутності кур'єра або у відділенні Нової Пошти:

  • Мають місце будь-які пошкодження упаковки
  • Товари не відповідають оригінальному зовнішньому обліку
  • Товари не відповідають Вашому замовленню
  • У разі будь-яких сумлінь щодо товару або якості

У цих випадках Вам достатньо відмовитися від замовлення і ми візьмемо на себе його зворотню доставку. Якщо у вас була передплата замовлення - ми повернемо кошти на вашу картку

Якщо при перевірці товарів дома Ви виявите:

  • Дефекти пульверизатора або дозатора
  • Пошкодження, які не можна було побачити при прийомі товару і не розкривши упаковку
  • Що вийшли терміни придатності, крім випадків коли вони явно були узгоджені під час купівлі або правилами продажу

У цих випадках - Ви повідомляєте нам про проблеми, і після підтвердження оператором - відправляєте дефектні товари нам, зберігши всю упаковку і комплектацію товару

Всі витрати, пов'язані з поверненням товару магазин бере на себе.
Після отримання товарів нами і підтвердження проблем - оператори зв'яжуться з Вами і магазин зробить заміну товару з безкоштовною доставкою, або відшкодування замовлення.

Ми не несемо відповідальності за зміну складу, кольору, упаковки або зміни аромо-композиції продуктів виробником

Терміни придатності

За вашою вимогою, ми можемо повідомити дату виробництва і точний термін придатності продуктів перед їх відправкою, або запитайте про це наших операторів по тел ‎(044) 593-15-36.

Якщо у Вас виникли якісь запитання, повідомте нам їх по телефону або через форму зв'язку — ми з задоволенням Вам допоможемо!