Головним джерелом натхнення для легендарного кутюр'є була жінка - елегантна, витончена і тендітна. Саме такими рисами володіли його головні музи за життя і ті, хто ставав обличчям Dior  за часів інших дизайнерів марки. У 1949 році якась провидиця пообіцяла Діору, що він буде багато подорожувати і його чекає великий успіх: «Одного разу ви залишитеся без грошей, але жінки будуть прихильні до вас, і з їх допомогою ви досягнете успіху в житті. Успіх принесе велику вигоду, і вам не раз доведеться плисти за море ». Все так і вийшло. Жінки зіграли найголовнішу роль в житті маестро.

Марі-Мадлен Жюльєтта Діор.
Аристократична, з елегантними манерами і витонченим смаком - саме такою уявляв Діор ідеальну жінку. Першою музою дизайнера була його мати Марі-Мадлен Діор, що стала для нього еталоном жіночої краси. У дитячих фантазіях він нерідко представляв дівчат, що йдуть по вулицях Парижа в таких же сукнях, які носила Марі-Мадлен. Крістіан міг годинами гуляти з нею по саду, збирати квіти, а потім складати букети. Конвалії, улюблені квіти його матері, маленький Діор вважав своїм талісманом. Пізніше кутюр'є вишивав гілочки конвалій на подолах своїх суконь на удачу і не розлучався з ними на показах, прикрашаючи петлиці піджака цією ароматним квіткою. Однак Марі-Мадлен не було судилося побачити за життя творінь сина - в 1931 році вона померла від раку. Першу колекцію вечірніх суконь та ароматів Діор присвятив саме їй, Марі-Мадлен Діор.

Мітца Брікар.
Мітца - головна муза Крістіана Діора, яка підкорила його своїм зухвалим образом і не менш сміливим поглядом на життя. "Якщо чоловік хоче відправити тобі квіти, скажи, що ім'я твого флориста Cartier", - говорила жінка, що стала для Діора не тільки музою, а й порадником, а також близьким другом. Мітца, за словами дизайнера, зробила елегантність єдиною метою свого існування, вона багато курила і краще за всіх в Парижі вміла носити хутро. Брікар була першою жінкою, яка не побоялася одягти відразу кілька речей з леопардовим принтом, і такий total-look був їй дійсно до лиця. Сміливість Брікар надихнула Діора на створення колекції з хижими принтами. Зв'язок Брікар і Діора нерідко надихав і сучасних послідовників дизайнера - в 2012 році парфумер Франсуа Демаші представив пряний, східний аромат Mitzah в честь музи кутюр'є, а за рік до цього Dior випустив присвячену їй лінію макіяжу. Головним мотивом колекції, звичайно ж, став леопардовий принт.

Марлен Дитрих.
Марлен Дітріх і Крістіан Діор познайомилися під час першого показу Christian Dior в 1947 році. Актрису вразила елегантність вбрання молодого дизайнера, вона просто закохалася в нього. Незабаром Марлен вирішила, що її образ потребує більшої жіночності і поступово стала відходити від брючних костюмів, які колись зробили її неповторною. «Співпраці» Марлен і Крістіана були здивовані багато, адже до цього зірка кінематографа була постійною клієнткою Коко Шанель, головної конкурентки Діора, що критикувала його за надто важкі спідниці і тісні талії. З цих пір Дітріх знімалася тільки в сукнях Dior. Коли Хічкок запропонував їй роль у своєму новому фільмі «Страх сцени», вона поставила йому умову, що буде зніматися тільки в костюмах від Dior. "Нема Діора, немає Дітріх", - ця фраза актриси стала легендарною, а Хічкок був змушений погодитися на всі її вимоги. Дітріх, як ніхто інший вміла носити вбрання Dior - вона експериментувала, придумувала нові варіації і образи, сміливо поєднувала верх і низ від різних комплектів і не соромилася виходити в світ у шовкових піжамах.

НАЙВІДОМІШІ ЗІРКОВІ ОБЛИЧЧЯ DIOR.

Моніка Беллуччі. 
До того, як стати музою дуету Dolce & Gabbana, італійська актриса Моніка Беллуччі часто з'являлася в кампаніях Dior. Все почалося в 90-і, коли актрису запросили стати обличчям однієї з колекцій макіяжу. Після цього в рекламі модного Дому було безліч моделей і актрис, поки в 2006 році Беллуччі не запропонували знятися в рекламній кампанії помади Rouge Dior. Насичена помада червоного кольору шикарно виглядала на італійській зірці, якій до моменту зйомок було вже 40 років. Крім легендарної помади, актриса представляли лінію сумок, інші засоби макіяжу і один з найбільш легендарних ароматів модного будинку Poison. Співпраця Dior і Моніки Беллуччі тривало до 2009 року.

Шарліз Терон.
У 2005 році для рекламної кампанії одного з головних ароматів Dior J'adore запросили оскароносну актрису Шарліз Терон. Після першого рекламного ролика, в якому вона повністю оголилася, продажі аромату різко зросли. Наступні рекламні кампанії J'adore разом з Шарліз тільки зміцнювали популярність парфуму. У ролику, де Терон зриває з себе прикраси і плаття, не останню роль зіграв Джон Гальяно - він не тільки змусив її все це робити, але і перетворив фігуру актриси в прототип знаменитого флакона, закувавши її шию в золоті прикраси. Крім парфуму, Шарліз так само представляла лінію годинників Dior. Але остання рекламна кампанія цього аромату разом з Шарліз стала однією з найпопулярніших. Окрім Шарліз Терон, для ролика «воскресали» Мерлін Монро, Марлен Дітріх і Грейс Келлі, які свого часу теж були музами Будинку Dior.

Наталі Портман.

Наталі Портман потрапила в рекламні кампанії Будинку Dior ще при Джоні Гальяно. Актриса представляла аромат Cherie з парфумерної лінії Miss Dior. Після скандального відходу кутюр'є, актриса відновила співпрацю з модним брендом. З тих пір вона рекламує серію декоративної косметики, лінію засобів по догляду за шкірою Diorskin, замінила Моніку Беллуччі в рекламних кампаніях Rouge Dior і продовжує зніматися в рекламних роликах для ароматів Miss Dior.

Дженніфер Лоуренс.
Дженніфер Лоуренс яскраво виділяється на тлі всіх перерахованих вище. Молода оскароносна актриса активно рекламує бренд, красуючись на килимових доріжках в кращих сукнях від Christian Dior. Але і це ще не все: Лоуренс не боїться одягати сукні, які викликають у аудиторії шквал різних емоцій. Не раз її образи копіював весь інтернет і не завжди з позитивним підтекстом. Але для Dior і американської актриси все це тільки в плюс. А ми ж чекаємо нових рекламних кампаній і виходів актриси.