Парфумерія надзвичайно багата різними термінами - як простими, про значення яких неважко здогадатися за аналогією, так і складними, зрозуміти які під силу лише професіоналам і людям, які дійсно цікавляться парфумами та законами, за якими вони існують.

Абсолю.
Абсолю або абсолют - це насичений екстракт, який добувають з квітів і рослин. Абсолюти отримують з рослин за допомогою анфлеражу або екстракції розчинниками. При анфлеражі отримана речовина, називається помадою, - це суміш жиру та ефірної олії. При екстракції розчинниками отримують конкрет, що складається з жирів, восків, ефірних олій та інших рослинних речовин. З помади або конкрета за допомогою спирту отримують абсолют. Ці методи використовуються для екстракції есенції з пелюсток квітів для отримання максимально чистого та якісного звучання аромату, коли дистиляція могла б спотворити чи змінити його. Відмінна риса абсолю - висока концентрація аромату.Акорд.
Акорд - фундаментальний термін парфумерії. В середньому, в ароматі один акорд складають від трьох до чотирьох різних нот. Саме з ним парфумери намагаються працювати особливо ретельно і не запускають парфум у виробництво, доки не переконаються, що звучання акорду вийшло чистим і насиченим.

Концентрація.
Усі парфуми складаються в основному з ароматичного концентрату, спирту й води і відрізняються лише співвідношенням цих компонентів. У складі парфумерії допускається невеликий вміст барвників і антиоксидантів, які ніяк не впливають на зміну запаху парфумів. Норми концентрацій запашних речовин для різних видів парфумерії в різних країнах різні, але завжди коливаються в певних межах.
Концентрація парфумів визначає силу і стійкість аромату. За цим критерієм можна виділити чотири головні категорії: parfum, eau de parfum, eau de toilette і eau de cologne. Найвищим показником концентрації володіє parfum - від 15 до 30 % вмісту парфумованих олій. Слідом за ним йдуть eau de parfum (15-20%), eau de toilette (5-15%) і eau de cologne (2-4%). Чим вище концентрація аромату, тим яскравіше і довше він буде розкриватися і триматися на шкірі.

Нота.
Ноти - це різні «запахи», які укладені у флаконі парфуму. Як правило, кожен аромат містить три типи нот - ключових складових ольфакторної піраміди: головні (або верхні), серце (середні) і базові ноти. Протягом певного часу ці три типи нот змінюють один одну, і характер аромату змінюється - іноді кажуть, що аромат «розкривається».
Верхні ноти звучать сильніше за все і люди часто сприймають їх як унікальні, знакові для того чи іншого аромату. Тривалість їх звучання варіюється від 5 до 10 хвилин. А ось ноти серця аромату представляють більш м'які, делікатні варіації верхніх нот, і їх тривалість складає від 20 хвилин до години. По суті, ноти серця плавно приводять нас до фінішного етапу розкриття парфуму - звучання базових нот, які утворюють фундамент всього аромату. Його тривалість становить від 12 годин і більше.

«Sillage».
Це французька назва шлейфу аромату, українською це красиве французьке слово вимовляється як «сіяж». Це саме той запах, який ви відчуваєте, неначе легкий ароматичний бриз, коли на вулиці повз вас проходить жінка або чоловік з красивим парфумом.